torsdag 24 mars 2011

Starstrucked

Jag har sett att det är flera från Norge som har hittat hit (ja, jag har koll på er!!) vilket jag tycker är jätteroligt! Jag har faktiskt en förkärlek till detta fina land! Det bor nämligen en liten jente i mig. Min farfar kom till Sverige från Norge under andra världskriget och blev kär. När vi var små var vi ofta i Norge och hälsade på släkt. Nu var det, tyvärr, för länge sedan.

För tillfället propagerar jag för att vi ska åka dit i sommar, inte minst för att få träffa "the man of my dreams".
Så här ligger det till; jag är ganska sportintresserad och kollade ganska mycket på skid-vm från Holmenkollen i vintras. Några nätter efter det hade jag en dröm om en viss Petter Northug och har nu blivit helt starstrucked. Det finns inte superlativ nog för att beskriva denne man, så jag stannar där. Åh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar