tisdag 22 mars 2011

1000 projekt

Min kille tycker nog att jag är bra på alla sätt och vis. Däremot kan han nog aldrig sluta att irritera sig över mina halvfärdiga projekt som ligger och "skräpar" lite varstans i lägenheten. Och jag vet, jag kommer på massa nya saker att göra och sedan glöms de bort så fort jag får en nya idé. Att jag har världens sämsta tålamod gör inte saken bättre. Vilket leder till att jag har massor med pyssel som jag inom en förhoppningsvis snar framtid ska ta tag i!
Status:
Min fina pigtittare som jag ev ska måla om. Mitt ommålarhjärta vill gärna måla det vitt för att det i nuläget passar så fruktansvärt dåligt på vår byrå. Samtidigt som man-behöver-inte-måla-allt-vitt-delen av mig säger nej. Vad tycker ni?!

Ett nytt köksbord, som en gång i tiden var mossgrönt. En ny bordsskiva ska på i form av råspont.

Evighetsprojektet. Och detta är bara tomater! Jag vet, det gick lite över styr.

Mer små fröer som ska ner i jorden innan april är slut!

Ok, jag ska erkänna. Detta är inte allt, jag orkade bara inte rota fram alla projekt och fota... 

1 kommentar:

  1. Hej på dig!

    Jag tycker att pigtittaren självklart skulle vara supersnygg i vitt men annars någon söt pastell? :-)

    Önskar dig en härlig dag du med. Ser så mysigt ut med din lilla fröodling! =)

    Kramar

    SvaraRadera