torsdag 15 mars 2012

Desperat mamma söker hjälp!!!

Idag har jag haft en kinkig tjej här hemma. Detta brukar innebära att hon gärna vill ligga väldigt nära och snutta, hela tiden. Denna dag var inget undantag. Det är mysigt på alla sätt och vis om det inte vore för den lilla detaljen att jag agerar napp under denna tid. Vilket betyder att jag sitter och "ammar" hela dagen. Jag blir gaaaalen!!!! Ska tilläggas att vår lilla donna, till sin mors stora förtvivlan, inte alls har fattat hur en napp funkar, trots idogt försök.
Så snälla fina föräldrar där ute i cyperspace; hur fan får man sitt barn att ta napp?!

Ps. Vi har länsat ica-kortet på olika modeller och fabrikat så kom gärna med något nytt, please!!!

3 kommentarer:

  1. Önskar så att jag hade några bra råd. :-(

    SvaraRadera
  2. Hon får helt enkelt spendera lite mer tid med Ilija. Vi kommer till Skövde igen den 29 mars :)

    SvaraRadera