torsdag 16 juni 2011

Stipa pennata

Åh, jag vill så gärna visa vad jag sitter här hemma och sliter med. Men jag får lugna mig till efter helgen. Imorrn far nämligen jag och Rikard till vårt underbara Stockholm! Min fina vän, och tillika fotbollskompis från tiden då det begav sig, ska gifta sig med sin Mathias och vi har fått det ärofyllda uppdraget att agera toastmasters. Pirrigt och skitnervöst!

Vad jag däremot kan visa er är vad vi har varit och kollat på idag. Sommarlov eller ej, så läser jag en florakurs i några veckor och idag var vi och tittade på det speciella gräset Stipa pennata. Flummig som jag är, har jag glömt kameran hela vecka och så också idag så här får ni en gammal skolplanschbild istället!


1 kommentar:

  1. kul att du har lagt upp nya inlägg!! :). Hoppas du får den finaste helgen i STHLM.

    SvaraRadera