söndag 22 maj 2011

En lycklig tjej

Det är just vad jag är. Trött i muskler efter två intensiva veckor på Onsö, trött i huvudet av alla oroligheter men ack så lycklig att jag tror att jag spricker!!!
Gårdagen spenderade jag tillsammans med min älskade syster i solskenet i Slottskogen, hejjandes på pappa som sprang Göteborgsvarvet. Idag blir det plugg till sista tentan på onsdag. Sedan är det SOMMARLOV! Tjoho!

Här kommer de enda bilderna jag lyckades knäppa på korna och mina vänner i fredags. Kolla in tjuren!!!



2 kommentarer:

  1. Duktig din pappa är som sprang göteborgsvarvet! Det är mitt mål för nästa år. Hujeda mig. Lycka till med tentaplugget! Det kommer du klara!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men nu var det längesen du skrev. Saknar dina inlägg. Hoppas allt är fint med dig!!

    SvaraRadera